Terug naar overzicht



Yuki helpt jou en je kantoor om op volle toeren te blijven draaien!

3/4/2020

 

 

We kunnen er vandaag de dag niet omheen: de gevolgen van deze uitzonderlijke periode treffen alle zelfstandigen en bedrijven in de kern van hun activiteiten, en het treft ook de mensen die achter deze ondernemingen schuilen. Velen onder hen rekenen zeker in deze moeilijke tijden op de steun van hun financiële vertrouwenspersoon: jou. Yuki helpt jou en je kantoor graag om je zo te organiseren dat je team ondertussen op volle toeren blijft draaien.

Onze Yuki collega’s geven je handige tips rond remote working (met nadruk op de interne workflow bij jou op je kantoor) in te voeren. Deze tips zijn specifiek van toepassing voor jouw business als accountant.

Wat zullen we concreet bespreken in onze webinar -die maximaal 30 minuutjes van je tijd in beslag neemt- over een snelle en efficiënte digitale samenwerking en vlot thuiswerken:

  • Hoe je via workflow-grafieken onmiddellijk ziet wat er vandaag nog boekhoudkundig verwerkt moet worden.
  • Hoe je dankzij het Yuki-communicatieluik makkelijk taken kan toewijzen aan andere collega’s.
  • Hoe je het contact met je klanten sterk houdt: via de aandachtspunten kan je makkelijk je klant op de hoogte stellen van nog aan te leveren facturen, etc.

Schrijf je hier gratis in voor de webinar!

Vriendelijke groeten,

Team Yuki