Terug naar overzicht



ClearFacts en klanttevredenheid

18/12/2019
 
De ClearFacts klanten enquête van 2019 is achter de rug. Hoe tevreden zijn de klanten, waar halen zij het meeste voordeel uit en welke nieuwe functionaliteit verwachten zij in 2020?
 
De volgende vier punten scoren duidelijk het hoogst op gebied van tevredenheid :
  • Volledigheid en performantie van het samenwerkingsplatform
  • Bereikbaarheid & vriendelijkheid van de helpdesk
  • Efficiëntiewinst.
  • No nonsense demo’s
Dit maakt dat 80% van de ondervraagden ClearFacts zou aanbevelen met een score van 8 of hoger.
 
Bij de punten die verbeterd kunnen worden, staat een update van de documentatie op de eerste plaats. Achter de schermen werd hier reeds hard aan gewerkt, waardoor een groot deel ondertussen beschikbaar is. De documentatie voor de accountant werd enkele weken geleden volledig vernieuwd met de focus op het visuele. Veel screenshots, aangevuld met to the point informatie.
 
Tot slot blijkt dat geïnteresseerde kantoren in de eerste plaats op zoek zijn naar een oplossing om documenten digitaal aan te leveren. Eenmaal ClearFacts klant, verschuift de focus al snel naar de optimalisering van het boekingsproces en de financiële opvolging. Dit zijn inderdaad twee unieke troeven, waar ClearFacts ook in 2020 sterk zal op blijven inzetten.
 
Met dank aan onze klanten.
 
Fijne feestdagen,
 
ClearFacts