Terug naar overzicht



ClearFacts blijft innoveren: een gloednieuwe communicatiemodule en integratie met SignHere voor digitale handtekeningen.

26/9/2019

 

Deze week lanceert ClearFacts de eerste versie van zijn communicatiemodule.  Hierdoor kan u nog vlotter met uw klanten over de verschillende aspecten van hun boekhouding communiceren. En dit in twee richtingen.

Als pre-accounting totaaloplossing is het de bedoeling dat niet enkel de documentenstroom maar ook de communicatie binnen hetzelfde online samenwerkingsplatform kan verlopen. Enkele typische voorbeelden zijn herinneringen aan deadlines, een vraag naar ontbrekende documenten en toelichting bij betalingen. Aanvullend kunnen ook bijlagen worden meegestuurd.

Het aantal actieve conversaties wordt  overzichtelijk weergegeven, er zijn dynamische templates beschikbaar, en de mogelijkheid bestaat om snel en eenvoudig een bericht naar meerdere dossiers te sturen.

De communicatiemodule zal in de toekomst nog worden uitgebreid met onder meer extra templates en een notificatie-systeem waardoor de klant ook via email en/of de ClearFacts mobiele app op de hoogte wordt gehouden van nieuwe berichten.

Ook de ondertekening van verschillende documenten zoals mandaten werd vereenvoudigd. Dankzij de integratie met SignHere kan u voortaan uw documenten digitaal laten ondertekenen door uw klanten. Dit kan ondermeer via e-mail, SMS, itsme, en Belgium e-ID. Er kan ook een volgorde worden ingesteld indien er meerdere partijen moeten tekenen.

Uw klanten ontvangen via het ClearFacts portaal de melding dat er een document klaar staat voor ondertekening, klikken voor de ondertekening door naar het Signhere portaal en ontvangen hiervan wederom een bevestiging in ClearFacts. Tot slot vinden zij in ClearFacts een archief van hun digitaal ondertekende documenten.