Terug naar overzicht



Document management: uw digitaal dossier in Octopus boekhoudsoftware

24/6/2015

Als boekhouder/accountant wenst u zo efficiënt mogelijk te werken. Door het gebruik van het Document management systeem in Octopus boekhoudsoftware kan u elk document koppelen aan een dossier. U hoeft geen papieren documenten meer uit te wisselen met uw klant.  Zo beschikt u over een digitaal dossier in Octopus.

U of uw klant kan de documenten eenvoudig inscannen en opladen in het Octopus dossier. Van hieruit kan de koppeling gebeuren naar een boeking of naar een ander dossierelement.

Dit maakt dat u meteen vanuit  Octopus het achterliggende document kan raadplegen zonder hiervoor in een papieren archief te gaan zoeken. U raadpleegt een rapport en kan rechtstreeks het achterliggende brondocument visualiseren. Tijdswinst en efficiëntie dus.

Net zoals het gebruik van het boekhoudpakket Octopus is ook de Document management module zeer intuïtief en zeer betaalbaar.

Overstappen op Octopus software gaat snel en eenvoudig. U hoeft niets te installeren op uw computer. Octopus werkt volledig in de Cloud.

Interesse? Neem een kijkje op onze website: www.octopus.be of bekijk dit filmpje